Vil du bistå menighetsrådene i Kvinesdal til å gjøre en best mulig jobb, og være med i arbeidsfellesskapet på kirkekontoret.
Ledig stilling ved kirkekontoret i Kvinesdal
Ved kirkekontoret i Kvinesdal er det ledig 50% fast stilling som administrasjonsleder fra 01.12.2024.
Vi ønsker en medarbeider som:
- Er engasjert og serviceinnstilt
- Har interesse for menighetenes arbeid
- Har erfaring fra kontor og gode data kunnskaper
- Er kreativ og motivert
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for saksforberedelse, oppfølging av vedtak og arkivering for de tre menighetsrådene.
- Utsendelser og invitasjoner
- Daglig drift ved kontoret
- Oppfølging av kirkebok
- Andre oppgaver etter avtale
Nødvendig opplæring blir gitt.
Kirkelig fellesråd er arbeidsgiver, med kirkevergen som nærmeste overordnede.
Vilkår for stillingen framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er utarbeidet stillingsbeskrivelse.
Nærmere opplysninger ved henvendelse til kirkeverge Per Øistein Rogstad, tlf 41457584
Søknad med CV sendes Kvinesdal kirkelige fellesråd på epost: post.kvinesdal@kirken.no
Bekreftede kopier av vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.
Søknadsfrist: 7. oktober